Zde naleznete jednoduchý návod, jak nakoupit na e-shopu remeslnetrziste.cz a jak řešit případné problémy.

  1. Prohlížením a nakupováním na stránkách remeslnetrziste.cz souhlasíte s používáním tzv. cookies. Cookies používáme pouze nezbytně nutná k chodu a zabezpečení obchodu. Nesbíráme o vás žádná data, ani je nikomu neposkytujeme.

  2. Před samotným nákupem se rovněž seznamte s obchodními podmínkami.
    https://remeslnetrziste.cz/content/3-obchodni-podminky

  3. V katalogu prohlédněte zboží a prostudujte případný popis a specifikace. Zvolte počet kusů a zadejte „přidat do košíku“.

  4. Je-li u výrobku uvedeno „vyprodáno“, znamená to, že produkt momentálně není skladem ani ve výrobě. To může být způsobené například nedostatkem materiálu k výrobě. Vložením e-mailu na stránce produktu si můžete nastavit upozornění na dostupnost produktu.

  5. Po výběru zboží můžete přejít do košíku (tlačítko „košík“ vpravo nahoře. Zde zkontrolujte zda-li je v něm správné zboží a správný počet kusů a popřípadě jej upravte. Pokud vlastníte slevový kupón, můžete jej zde rovněž zadat. Sleva se ihned projeví.

  6. Je-li vše v pořádku, můžete pokračovat do pokladny. Zde máte na výběr buď přihlášení (pokud jste již registrovaný uživatel) nebo zadání osobních údajů. Prosím uvádějte údaje s diakritikou, v opačném případě dochází často k omylům a komolení jmen. Heslo vkládejte pouze v případě, že se chcete registrovat. Registrace slouží pouze k Vašemu zpřehlednění objednávek a uložení údajů k případné další objednávce. Newsletry a podobnou poštu zahlcující Vaše e-mailové schránky neprovozujeme!

  7. Na další stránce zadejte Vaši adresu. Telefon není povinný, ale je vhodné ho uvést pro zaslání kódu k vyzvednutí u dopravce.

  8. Zvolte způsob dopravy. Osobní vyzvednutí v Hlinsku pod Hostýnem je možné pouze po předchozí domluvě. Není zde prodejna!
    Při zaslání Zásilkovnou nedoporučujeme doručení na Z-Boxy a Alza Boxy, kde často dochází k výraznému zpožďování zásilek!

  9. Zvolte způsob platby. Chcete-li platit v hotovosti, využijte zaslání na dobírku. Hotovost při osobním převzetí NEPŘIJÍMÁME.

  10. Na e-mail Vám bude nejpozději do dvou pracovních dnů doručena zpráva s dodacím listem Vámi objednaného zboží, která slouží zároveň jako potvrzení přijetí. Pokud zpráva nedorazí, napište prosím na remeslnetrziste@seznam.cz

  11. Jakmile bude Vámi vybrané zboží nachystané k odeslání, zašleme Vám e-mail s fakturou a údaji k zaplacení. Používáte-li mobilní bankovní aplikaci, můžete využít uvedený QR kód, který platbu usnadní. Při ručním zadávání prosím uvádějte správnou částku a variabilní symbol – vše slouží k identifikaci platby. Pokud jste zvolili platbu dobírkou, zaplatíte až při převzetí.

Převzetí zboží

  1. Při přebírání zboží od dopravce či na výdejním místě prosím zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že je obal porušený, sdělte toto obsluze, zásilku nepřebírejte. Obsluha by s Vámi měla sepsat reklamační protokol. Doporučujeme rovněž stav obalu nafotit. Zároveň nás prosím ihned kontaktujte na e-mail remeslnetrziste@seznam.cz

  2. Pokud zjistíte poškození až doma při vybalení, nafoťte tento stav (poškození zboží, stav obalu, výstelky atd) a ihned nás kontaktujte na e-mail remeslnetrziste@seznam.cz

  3. Kontaktujte nás rovněž v případě, že doručení trvá déle než 5 pracovních dní od oznámení o odeslání / přijetí zboží do přepravy.


Dotazy, reklamace atd

Máte-li dotaz, námět nebo potřebujete-li zboží reklamovat, využijte náš e-mail remeslnetrziste@seznam.cz

Potřebujete-li osobní hovor uveďte v e-mailu tuto skutečnost spolu s Vaším telefonním číslem, popřípadě zašlete SMS na 773 180 164. Ozveme se Vám zpět. Pokud chcete volat přímo na uvedené číslo, možné to je, ale často jsme nedostupní v terénu. Na prozvonění zpět nevoláme!